מחשב נייד

בניית אתר לעסקים קטנים – למה זה כל כך חשוב ואיך עושים זאת?

כיום כל בעל עסק שמכבד את עצמו מבין שאם הוא רוצה להתקדם הלאה עם העסק, הוא חייב להביא בחשבון שיווק באינטרנט.

לאורך המאמר הזה אנו מתכוונים לדון אודות הקונספט של בניית אתר לעסקים קטנים, ולצד זאת נעמיק גם בדברים שמסביב לרעיון. אם אתם מתכוונים בשלב כזה או אחר להקים אתר אינטרנט, המאמר הזה עשוי לשמש לכם כעזר ולאפשר לכם להיות הרבה יותר שלמים עם ההחלטות שלכם.

לפני שנתחיל להיכנס לעומקו של עניין, נרצה להבהיר שישנן שיטות רבות לשווק ולקדם עסקים באינטרנט, אך הדבר החשוב ביותר שצריך להביא בחשבון כאשר רוצים לשווק עסק בהצלחה, זה היכולת להתמקד במה שמתאים לעסק הספציפי שלכם, ועל כך נרחיב בהמשך.

החשיבות של בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים

מוצרים במסך מחשב
כל המוצרים במקום אחד

ישנה חשיבות אדירת ממדים לאפשרות שלכם לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם, ולכך סיבות רבות. ראשית כל, חשוב להבין שכיום עסק שאין לו נוכחות במרחב אינטרנטי, הוא כאילו לא קיים, וזה בוודאי מצב שלא תרצו בו.

אתר אינטרנט שמציג לראווה את מה שיש לעסק שלכם להציע עשוי להביא לגדילה ברווחים, וזאת בין היתר על ידי שיווק האתר בדרכים שונות. אם אתם שואפים לראות את העסק שלכם פורש כנפיים ועומד בכל היעדים שאתם מציבים לו פשוט לא יהיה כדאי לכם לוותר על קידומו באינטרנט.

להקים אתר לעסק קטן זוהי איננה המטרה העיקרית שצריכה לעמוד לנגד עיניכם, אלא רק תחילת הדרך לקניות במרחב האינטרנטי. אתם צריכים לחשוב על כל פרט שקשור לקידום העסק באינטרנט והדרך שבה האתר שאתם מקימים יעזור לכם להגדיל את המכירות. לעשות את כל העבודה הזו לבדכם זו לא בהכרח משימה פשוטה, והיא מצריכה ידע רב, ועל כן יהיה מומלץ להיעזר באנשי מקצוע עם בקיאות בתחום.

קידום ושיווק האתר לאחר הקמתו

בגמר הקמת האתר שלכם, מגיע הרגע האמתי שבו תצטרכו להבין כיצד אתם מוצאים לקוחות חדשים שעשויים להביע עניין במה שיש לכם להציע. הדברים לא חייבים להיות יותר מידי מסובכים אם רק פועלים בתבונה ובשיקול דעת. בכדי לעשות לכם מעט סדר בעניינים, הנה לכם רשימה של אפיקי פרסום שלא יהיה כדאי לכם לזנוח כאשר מדובר על שיווק האתר והעסק שלכם.

  • קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל – אמנם בתחילת הדרך תצטרכו לשלם למקדם אתרים בכדי שיקדם את האתר שלכם, אך כאשר בוחנים את הכדאיות של המהלך, מגלים שבטווח הארוך הוא משתלם במיוחד, וזה ללא ספק משהו שלא כדאי לכם להזניח בסופו של דבר. תנסו לחשוב על כל הפרטים של המהלך ולפנות אל חברה מקצועית ככל שניתן אשר עוסקת בקידום אתרים. קחו את הזמן שלכם עד שתמצאו את החברה המתאימה.
  • פרסום בפייסבוק – ישנן שיטות רבות לפרסם עסקים בפייסבוק, וביניהן ניתן למנות פרסום ממומן עם מודעות, קידום אורגני על ידי שיתוף הקהל במה שיש לעסק שלכם להציע ואף השתתפות בקבוצות פייסבוק שיש להן קשר לתחום של העסק שלכם.
  • אפיקים נוספים – לצד שני אפיקי הפרסום שהזכרנו לעיל, יש גם אפיקים רבים אחרים, אשר יכולים להתברר כלא פחות אפקטיביים. ביניהם ניתן למנות את הפלטפורמה של יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר ופרסום כתבות ממומן באתרים שקשורים לתחום של העסק שלכם.
פרסומת לגלידה
שיווק נכון יובל ליעדים הרצויים

אז איך תוכלו להקים אתר אינטרנט משלכם?

לאחר שנחשפתם לאפיקי הפרסום שעומדים לרשותכם כאשר יהיה לכם אתר לעסק, כעת נשאלת השאלה מה אתם צריכים לעשות בכדי להקים אתר אינטרנט משלכם. כל תהליך הקמת האתר לא צריך להטריד אתכם יותר מידי, שכן כיום ניתן להקים אתרי אינטרנט בקלות וללא יותר מידי מאמץ.

קודם כל תחליטו איזה סוג של אתר אתם רוצים להקים מהי רמת האבטחה לסליקה  לה אתם זקוקים. אם יש לכם מסעדה למשל, תוכלו להקים אתר שדרכו יהיה ניתן לראות את תפריט המסעדה ולהזמין משלוחים אונליין. כך תוכלו להגדיל את המכירות שלכם בצורה משמעותית ולהגיע ללקוחות שמעדיפים לקבל את האוכל ישירות לביתם בלחיצת כפתור.

במידה ויש לכם חנות ואתם רוצים להקים לה אתר, אז יהיה כדאי לכם ללכת על חנות אינטרנטית, כך שמי שמתעניין במוצרים שלכם, יוכל לקנות אותם אונליין, וזאת מבלי לצאת מהבית בכלל. כך אתם הופכים את חווית הקנייה של הלקוחות שלכם להרבה יותר נעימה, ובדרך הזו אתם פשוט מגדילים את ההכנסות שלכם בצורה משמעותית, וזה ללא ספק משהו שלא כדאי לכם לוותר עליו.

לאחר שהבנתם איזה סוג של אתר אתם רוצים להקים, תצטרכו לקנות דומיין ואחסון, להגדיר אותם ולהתחיל בהקמתו. ישנן מערכות רבות של גביהן ניתן לבנות אתרי אינטרנט, ואם אתם לא בטוחים עם איזו מערכת אתם רוצים לפעול, אז יהיה כדאי לכם להתייעץ עם מקצוענים בתחום שיוכלו לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

תזכרו שאתם לא צריכים לעשות הכול לבדכם, וזאת במיוחד אם אתם רוצים להפוך את האתר שלכם לכזה שיהיה כמה שיותר מקצועי. ישנן חברות אשר יכולות להציעה לכם את שירותיהן בתמורה למחירים לא רעים בכלל, כך שזה משהו ששווה לכם לבדוק אם אתם רוצים להבטיח שהאתר שלכם יוכל להיות כמה שיותר מקצועי.

בונה אתרים

בחירה בחברה העוסקת בבניית אתרים

אתם לא צריכים להתמודד עם בניית האתר שלכם באופן עצמאי. בדיוק בשביל זה ישנן חברות אשר מסוגלת לעשות את העבודה הזו בשבילכם בצורה הטובה ביותר. מבחינתכם אתם רק צריכים לעשות כל שניתן בכדי לבחור בחברה הטובה ביותר שבנמצא. זה לא משהו שאמור להטריד אתכם יותר מידי, שכן באינטרנט ניתן למצוא בקלות חברות העוסקות בתחום.

לפני שאתם בוחרים באופן סופי בחברה מסוימת בתחום, תוודאו שאתם מגיעים לפגישות ייעוץ עם מספר חברות בתחום, כך שתוכלו להבין מה יש לכל אחת מהן להציעה, והבחירה שלכם פשוט תהיה הרבה יותר פשוטה.

כאשר אתם מתחילים לסנן בין החברות השונות שעוסקות בבניית אתרים, ישנם מספר דברים חשובים שאתם פשוט חייבים לבדוק, וזאת במטרה להבטיח שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר בעת בחירה בחברה כזו או אחרת.

  • תיק העבודות של החברה – מטבע הדברים יהיה זה נחוץ שתבדקו את האתרים שהחברה אליה פניתם הקימה בעבר. תבדקו האם יצא לה לעבוד עם שמות גדלים בשוק, ומהי רמת האתרים שהיא הצליחה להקים. כך אתם תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הבחירה שלכם בשירותיה.
  • הכימיה שיש לכם – בכדי להקים את אתר אינטרנט לעסק שלכם, יהיה זה קריטי להתחשב בלא מעט גורמים ולהעלות לדיון הרבה שאלות. בכדי להבטיח שתוכלו לדון בצורה פורה עם אנשי המקצוע, שימו לב שקיימת ביניכם כימיה ואתם בוחרים בחברה שיש לה אנשי מקצוע ידידותיים.
  • המחירים – בוודאי לא הייתם רוצים לשלם מחירים מופקעים בעבור בניית האתר שלכם. בשל זאת אתם צריכים לערוך את השוואת המחירים שלכם, ולנסות להבין מהם המחירים שהחברות השונות מציעות לכם, עד שתבינו מה הכי משתלם.

בניית אתר מקצועי זה לא תהליך שלוקח יום בודד, אבל אם תתאזרו בסבלנות ותפעלו כשורה, לבסוף יהיה לעסק שלכם אתר מקצועי ומודרני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *