עסק מצליח זקוק לרשת הגנה, אלה הפוליסות שכדי להכיר

עסקים משגשגים הם כאלה שמצליחים לגלות מוכנות והיערכות למגוון מצבים, כולל התגוננות בפני משברים פוטנציאליים. אלה הפוליסות שיעזרו גם לעסק שלכם לצלוח כל אתגר

בעלי עסקים מקדישים זמן רב למחשבה על פיתוח המוצר או שכלול השירות אותו הם מספקים. בעלי עסקים מצליחים – משקיעים זמן לא מבוטל גם בהיערכות לתרחישים פחות רצויים. תרחישים כאלה הם למשל אובדן מידע עקב מתקפת סייבר, נזק לציוד במהלך העברתו בין נקודות שונות והצפה בבניין ממנו הם פועלים. התרחישים הללו כוללים תסריטים שאנחנו מקווים אמנם שלא יתקיימו, אבל ההיערכות אליהם יכולה להיות קריטית להצלחתנו. 

מצא את רשת ההגנה הטובה עבור העסק שלך

פוליסות הביטוח השונות מספקות רשתות הגנה למצבים כאלה, ויכולות למנוע נזקים ואפילו קריסה של עסק קיים. אלה כמה מהפוליסות שמומלץ לקחת בחשבון:

  • פוליסת ביטוח סייבר – במציאות שבה עסקים רבים מאחסנים מידע רב על גבי מחשבים, כל קריסה או איבוד מידע עקב מתקפת אבטחת מידע יכולים להוביל לנזק בלתי הפיך. ביטוח סייבר מיועד להגן על עסקים בדיוק במצבים כאלה, כדי לשמור על נזקים פוטנציאליים לאתר האינטרנט, לנתונים העסקיים וכדומה. 

סוכנות הביטוח ניליביט למשל, מציעה פוליסת סייבר שכוללת התייחסות לנזקים שנגרמו על ידי החברה ונזקים שנגמרו על ידי צד שלישי. מדובר על ביטוח סייבר שמיועד לכסות מגוון הוצאות, החל מעלויות תיקון מערכות ועד להוצאות שיווק לשיקום תדמיתי. 

  • ביטוח עקב ריקול – החזר מוצרים בכמות גדולה ובאופן לא מתוכנן, עלול להוביל לפגיעה ברווחים ולמשבר גדול. הביטוח הזה מיועד לספק מענה מתאים, איכותי ומהיר לעסקים שמתמודדים עם מצבי ריקול.
  • ביטוח סחורה בהעברה – מעבירים סחורה לעתים קרובות? כדי להיות בטוחים שהיא תהיה מוגנת בכל שלב לאורך הדרך, מהטעינה ועד לפריקה, חשוב לבחור בביטוח שמעניק כיסוי במצבים הללו. 
  • פוליסת ביטוח הופעות – נושא ההופעות טומן בחובו התמודדות עם מאפיינים ואתגרים ייחודיים, ולכן זקוק לביטוח שיידע להתמודד עם הסיכונים הפוטנציאליים. ניליבט לדוגמה, מציעה מענה לנקודות שונות במסגרת ביטוח מהסוג הזה, בהן ההקמה והפירוק, ביטול ההופעה עקב מזג אוויר, ביטוח במקרה של אי הופעת האומן עקב מחלה או פציעה וכדומה.
  • ביטוח עבודות קבלניות – פוליסת ביטוח שימושית נוספת שרלוונטית בייחוד לקבוצות מסוימות, במקרה זה לקבלנים. סוכנות ניליביט מציעה את פוליסת הביטוח הזו לצורך מתן הגנה במהלך עבודה על פרויקטי בנייה, הנדסה, ציוד אלקטרוני וכדומה, שיכולים להיות רלוונטיים מאוד לקבלני עבודות שונות.
  • ביטוח אש מורחב – נועד לכסות נזקים כתוצאה מפריצה, שביתות, עשן, אש, רעידת אדמה וכדומה. מדובר על נזקים שהובילו לאובדן או לנזק למבנה המבוטח או לתכולה שלו.
  • ביטוח נזקי מלחמה וטרור – במציאות המורכבת עמה מתמודדים עסקים בישראל, מדובר בפוליסה נוספת שכדאי לקחת בחשבון. פוליסה זו מפצה על מקרים של אובדן רכוש או רווח, כתוצאה מפעולות טרור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *