שטרודל, חנות, עגלה, חנות באינטרנט, קניות

בעלי חנויות? גלו מדוע משתלם לכם להקים חנות אינטרנטית

לאחרונה אי אפשר להתעלם מן הטרנד הפופולרי ביותר שרווח ברחבי העולם כולו – קניות באינטרנט.

קניות באינטרנט הפכו עם הזמן לתופעה חברתית עצומה במיוחד, אשר כל אחד יכול לקחת בה חלק. למעשה, מדובר במימוש פוטנציאל אדיר של רשת האינטרנט, וחיבורה לעולם הפיזי בו אנו חיים. תופעת הקניות באינטרנט שברה את מחסומי הגלובליזציה בכך שיצרה מסחר בינלאומי, חוללה מהפכה והחלה להוות איום על חנויות פיזיות, וכן הורידה את הצורך במתווכים במסחר.

כיום, כל אחד מאיתנו אוהב לרכוש אונליין. הרי בעצם, למה לא? קניות באינטרנט ניתן לבצע מכל מקום בעולם, בכל זמן, ותוך כדי פעולה. בין אם אתם בעבודה, בלימודים, מחכים בתור לרופא, או סתם בוהים בטלוויזיה. הקניות הן זמינות, ובעיקר – הרבה יותר זולות.

אתרי הקניות הגדולים ביותר ברשת

לצד עליית האתרים הגדולים והעולמיים העוסקים במסחר אלקטרוני (כמו איביי, אמאזון, אלי אקספרס ועוד), החלו לצוץ גם אתרים קטנים המהווים כחנות אינטרנטית לכל דבר. בתוך קטגוריית חנות אינטרנטית, ניתן למצוא שתי קבוצות שונות של סוגי חנויות. הקבוצה הראשונה מתייחס לכל אותם אנשים אשר זיהו את הגל הגדול של קניות ברשת, והחליטו להקים אתר באופן עצמאי בחנות האינטרנטית שלי ולמכור את מוצריהם בו. הקבוצה השניה לעומת זאת, מתייחס לכל אותם בעלי החנויות הפיזיות והרשתות הגדולות, אשר ראו את המהפכה מתרחשת ולא רצו להשאר מאחור. בשיטוט קטן ברחבי הרשת נוכל למצוא בקלות חנות אינטרנטית כמעט לכל מותג, חברה או רשת שאנו מכירים והיינו נוהגים לרכוש בה, ובפעולה זו – ניתן להגיד שבעלי החברות הללו הם המרוויחים הגדולים.

למה כדאי גם לנו להכנס לשוק האינטרנטי?

למעשה, בין אם אתם מנהלים חנות פיזית עצמאית בוטיקית שלכם, או בין אם אתם בעלי רשת חנויות בעלת פריסה ארצית, מומלץ לכם במיוחד להקים חנות אינטרנטית. בהקמת חנות אינטרנטית אתם בעצם משמרים את הקהל הנאמן שהיה לכם, ואפילו יכולים לצבור קהל לקוחות חדש דנדש האוהב לבלות שעות רבות בשיטוט ברחבי האינטרנט. בהקמת חנות אינטרנטית, אתם למעשה מקימים עוד "סניף" של החנות שלכם, מציגים את המוצרים שלכם בראווה בצילומים מרשימים ובצורה מסודרת, ומעניקים לאנשים את האופציה לבצע את הקנייה שלהם מבלי לזוז מהכסא, בצורה הנוחה ביותר.

סיילים באינטרנט
סיילים באינטרנט – עקפו כל תחזית אפשרית

לסיכום

אין ספק כי זהו הכיוון בו העולם כרגע צועד בצעדי ענק. הטכנולוגיה מפתחת בקצב מסחרר, ועלינו לעקוב אחריה ולעמוד ביעדים אותם היא מציבה לנו. בעלי חנויות אשר לא יהיו עם אצבע על הדופק, לא ילכו בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית ודרישת הלקוחות, פשוט ימצאו את עצמם משתרכים מאחור, ובעיקר מצטיירים כלא רלוונטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *