בניית חנות באינטרנט

כל מה שצריך לדעת על בניית חנות באינטרנט

אז מה היא בעצם פתיחת חנות ווירטואלית?

מדובר קודם כל בפתיחת עסק לכל דבר. מטרת החנות הווירטואלית היא להציע ולמכור מוצרים דרך האינטרנט למטרות רווח. הדבר המפתה בחנות אינטרנט, זה שכמעט ואין הוצאות שבשוטף על דברים שיש בחנות מסורתית כמו השכרת מקום והתחזוקה שלו, מלאי, עובדים וכדומה. לכן, בניית חנות באינטרנט נחשבת לבעלת פוטנציאל אדיר שיכול להכניס כסף רב, וזאת כמעט ללא כל סיכון או השקעה ראשונית. הדבר שידרוש מכם הכי הרבה עבודה וזמן בבניית חנות באינטרנט הוא הבנת החומרים כדי למלא את החנות ברגע שתהיה מוכנה לעבודה. אילו דברים? להלן רשימה חלקית:

תצרו תוכן למוצרים בחנות

המוצרים לא ימכרו את עצמם לבד, בטח שלא באינטרנט. צרו תוכן מוכר לכל מוצר וזאת בעזרת תיאור מילולי אשר ממחיש אותו בצורה הטובה ביותר, בדומה לאיש מכירות שמציג לכם את המוצר בחנות פיזית. אבל הכי הכי חשוב – תדאגו לתמונות טובות ומקצועיות של המוצר, שכן זה מה שמכריע בסופו של דבר בבניית חנות באינטרנט. דאגו לצלם את המוצר מספר פעמים מכל זווית, כך שלאחר מכם יהיה לכם מגוון רב של תמונות לבחור ממנו.

לוגו וגרפיקה

כל מעצב גרפי מתחיל יגיד לכם שעיצוב החנות האינטרנטית, ובמיוחד הלוגו הם הדברים שיכריעו אם הגולש רק "יזפזפ" באתר, או שהוא יבצע בו גלישת עומק. כדאי לשכור את שירותיו של איש מקצוע כדוגמת גרפיקאי אשר ייעץ לכם ויעצב לכם שפה עיצובית שתלווה את הגולש כשהוא בחנות שלכם. בניית חנות באינטרנט ללא השקעה בעיצוב החנות הינו הליך המשול לפתיחת חנות בגדים כאשר החנות מלוכלכת ומכוערת. או במילים אחרות – אל תוותרו על ההשקעה בשלב הזה.

שיטת התשלום

זהו שלב בו אתם כבר צריכים להתייעץ עם מישהו מהתחום, שכן מדובר בעניינים של בטיחות האתר. אך באופן כללי, בארץ נהוגות שתי שיטות תשלום עיקריות: כרטיסי אשראי ופייפאל. על מנת לתפעל תשלום בעזרת כרטיס אשראי עליכם לרכוש הסכם עם חברת האשראי שלכם ולומר להם שאתם מעוניינים להקים חנות וירטואלית ולכן אתם מעוניינים בהסכם סליקה ברשת האינטרנטית, ומשם הכל זה בירוקרטיה. לגבי פייפאל, יש לחבר את חשבון הפייפאל שלכם עם חשבון בפייפאל של החנות הווירטואלית ואז הכל יסודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *