מסך , חנות, אינטרנט

רוצים לעבודה לקיץ – נסו בניית אתר לעסקים קטנים

אין סטודנט שלא מכיר את התחושה הזו שיוצאים לחופשת הקיץ ופתאום נוצר ואקום מכל הלימודים ורוצים למצוא עבודה מעניינת וכיפית ובעיקר ששכרה יהיה מכובד

לרובנו קשה להתחייב לעבודה לטווח רחוק בשלב הזה משום שמדובר על ואקום יחסית קצר, השייך לתקופת הקיץ ולא לפרק זמן ארוך יותר ולכן סטודנטים מחפשים לרוב פרויקטים קצרי טווח, אשר יכולים להסתיים במספר חודשים. בניית אתר לעסקים קטנים זה הפרויקט המושלם עבור סטודנטים. למה?

דבר ראשון: מדובר בפרויקט אשר תחום בזמן קצר

כפי שפירטנו לעיל, בגלל שמדובר בפרויקט תחום בזמן אשר ניתן לבצעו יחסית במהירות בחודשי הקיץ, הוא מתאים לסטודנטים. מי שיכול ללמוד פיתוח אתרים ולעסוק בבניית אתר לעסקים קטנים בזמן חופשת הקיץ, יכול לעשות זאת בקלות ואפילו להרוויח שכר לא רע.

דבר שני: נדרשת הכשרה קצרה לצורך בניית אתר לעסקים קטנים

בגלל שמדובר בבניית אתר לעסקים קטנים זו לא פעולה מאוד מסובכת. מדובר בדרך כלל במוצרים יחסית פשוטים לתפעול כי מדובר על עסקים קטנים שלא דורשים יותר מדיי דברים או תחזוק מסובך מדיי. כמו כל דבר בחיים, ככל שלומדים יותר ומעמיקים יותר, אז מכירים יותר אפשרויות לתפעול ולעשייה אבל ברגע שמדובר על בניית אתר לעסקים קטנים זה לא מורכב במיוחד והרבה יותר קל לנהל את זה.

דבר שלישי והכי חשוב: הגדלת מעגל הלקוחות לעתיד

בניית חנות מקוונת זו פעולה נקודתית אשר משרתת אותנו בטווח הקצר אבל כאשר בוחנים אותה לטווח הרחוק, נוצרים קשרים עם אנשים שאנחנו לא יודעים מתי נצטרך אותם. ההון היקר ביותר הוא הון אנושי וככל שיש לנו יותר הזדמנויות להכיר עוד ועוד אנשים, כך אנחנו מרווחים. בשלב שאנחנו סטודנטים אנחנו מבצעים פעולה נקודתית של בניית אתר לעסקים קטנים ונותנים ללקוח אפשרות להתרשם מאיתנו. כאשר יש ללקוח זיכרון טוב מאיתנו בשל השירות שקיבל, הוא ישמור איתנו על קשר ונוכל לבדוק בעתיד שוב התקשרות עסקית.

לסיכום, בניית אתר לעסקים קטנים הוא פרויקט משתלם ומצוין לסטודנטים הן בטווח הקצר של חופשת הקיץ והן בטווח הארוך של הגדלת מעגל הלקוחות שלהם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *