ידיים, מסך מחשב, מחשב , כסף , חנות אינטרנטית

איך משיגים מכשיר סליקה נייד?

מכשירי סליקה הפכו לחלק אינטגרלי מכל עסק וחנות. אם בעבר סליקת אשראי התאפשרה בעיקר בחנויות גדולות ומסודרות הרי שכיום גם דוכנים ועסקים ניידים עושים בהם שימוש. מהם מכשירי סליקה ניידים וכיצד משיגים אותם?

מה זה מכשיר סליקה נייד?

סליקת אשראי היא למעשה העברה של תשלום בין הקונה למוכר. הסולק גובה את תמורת העסקה דרך מנפיק הכרטיס- כלומר דרך חברת האשראי. החיוב יכול להתבצע בטלפון, באינטרנט, או באמצעות גיהוץ פיזי של כרטיס האשראי.

סליקה בחנויות מסודרות בלבד?

סליקה מהטלפון
גיהוץ אשראי ישירות מהטלפון

קיימים סוגים שונים של מכשירי סליקה, כאשר המכשירים הבסיסיים מבוססים על הקופה המוצבת בחנות. עם התקדמות הטכנולוגיה נוצרו אפשרויות סליקה מתקדמות יותר וכיום קיימים גם מכשירי סליקה ניידים.

לפני שהחל השימוש במכשירי סליקה ניידים סליקת אשראי הייתה נחלתם הבלעדית של חנויות הקבועות במקומן. עסקים קטנים כמו דוכנים בירידים לא יכלו לבצע סליקה כיוון שלא היה להם מכשיר מתאים. כיום השדרוג הטכנולוגי מאפשר גם לעסקים קטנים יחסית להרחיב את המכירות שלהם באמצעות סליקת אשראי.

אז איך משיגים מכשיר סליקה נייד?

מכשיר סליקה נייד לא משיגים, אלא קונים או משכירים מחברת האשראי. לא מספיק לרכוש מכשיר סליקה, ויש צורך להיות עסק רשום ולהסכים על חיבור עם חברת אשראי. כאשר מדברים על מכשיר סליקה נייד חשוב להבין שקיימות שתי אפשרויות מרכזיות – מכשיר סליקה נייד או סליקה באמצעות הסמארטפון את שניהם ניתן להשיג דרך ישראכרט payware.

מכשיר סליקה נייד

מכשיר גיהוץ
הדגם הנפוץ ביותר

מכשיר סליקה נייד הוא האפשרות הנפוצה יותר. קיימים סוגים רבים של מכשירי סליקה ניידים, והם נבדלים זה מזה בגודלם, במהירות ההפעלה ובקלות התפעול. כאשר אתם ניגשים לבחור מכשיר סליקה נייד חשוב שתבצעו סקירת שוק רחבה ותכירו את האפשרויות השונות, כך תמצאו את מכשיר הסליקה שמתאים לכם.

קניית מכשיר סליקה תתאים לעסקים שמבצעים מכירות רבות. יחד עם זאת קיימת אפשרות נוספת- להפוך את הסמארטפון למכשיר סליקה. האפשרות הזו לא דורשת מכם מכשיר מיוחד ותהיה נגישה מאוד.
השיטה מתאימה גם עבור שימוש בחנויות אינטרנטיות.

סליקה בטלפון החכם

הפיכת הסמארטפון לסולק אשראי כולל שימוש ברכיב קטן שמתחבר אליו בשקע האוזניות ומאפשר לגהץ כרטיסי אשראי במכשיר. בנוסף לרכיב שמתחבר למכשיר יש צורך ברשת האינטרנט כדי להתחבר לחברת האשראי ולבצע את הקנייה.

על פי החוק הישראלי כדי לבצע סליקת אשראי יש להיות מוכר כחברה או גוף עסקי. בלי הגדרה שכזו לא תוכלו לבצע סליקה באשראי. אם כבר הגדרתם עצמכם כגוף עסקי תוכלו לבצע סליקה בנייד אחרי שתקבלו אישור מחברת האשראי.

סיוע בשעות הלחץ

הפיכת הסמארטפון לסולק אשראי יכולה לסייע לעסק בשעות לחץ בעסק. כך למשל, אם ברשתוכם בית קפה וודאי אתם מכירים את שעות הלחץ בהן המונים צובאים על הקופה ורוצים כוס קפה. באמצעות הוספת פיצ'ר סליקת אשראי לטלפון החכם תוכלו להוסיף קופה לשעות הלחץ ללא השקעה כספית גבוהה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *