תמונה של קינדל

כל קורא והספר שלו: לאילו קוראים מתאימים ספרים דיגיטליים?

רוצים להצטרף אל המהפכה של ספרים דיגיטליים אבל לא בטוחים שהם באמת מתאימים להרגלי הקריאה ולהעדפות שלכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

תמונה של קינדל

ספרים דיגיטליים מספקים חוויית קריאה נוחה עבור מגוון רחב של קוראים, בין אם הם אוהבים ספרות מקור, ספרי עיון או רומנים רומנטיים. אם גם אתם שותפים להעדפות הבאות, אין ספק שמדובר בבחירה המתאימה גם עבורכם:

אתם נהנים לקרוא בחופשה

אז נכון, לרבים מאיתנו אין זמן להתעמק בקריאה בימי חול, ולכן אנחנו בוחרים בקפידה מה נקרא בחופשה הבאה. ספרים דיגיטליים לא תופסים מקום, ולכן תוכלו לבחור ולהוריד כמה ספרים שתרצו – בלי לסחוב אותם במזוודה, לצמצם את הבחירה ולגלות ברגע האחרון שלא בא לכם לקרוא את העותק שהבאתם.

אתם לא אוהבים לחכות

בחירת ספר חדש יכולה להיות תהליך מהנה, אבל מי באמת נהנה מהשלבים של נסיעה עד לחנות או הזמנת ספר באתר והמתנה עד שיגיע? עם ספרים דיגיטליים מאתרים כמו D סטימצקי, השלבים המעיקים שבתהליך נחסכים מכם. אתם יכולים לעבור בין הכותרים השונים, לבחור את הספר שמעניין אתכם, להוריד אותו ולהתחיל לקרוא אותו מיד. בלי לחכות ובלי להתאמץ.

אתם צריכים ספרים שיהיו לידכם בלימודים או בעבודה

ספרי לימוד ועיון רבים זמינים כיום בעותק דיגיטלי, ולכן סטודנטים ותלמידים יכולים להשתמש בהם מכל מקום – ולצאת ללימודים או למשרד בלי לסחוב איתם משקל כבד. 

אתם רוצים התאמות בחוויית הקריאה

קריאת ספרים דיגיטליים מאפשרת לבצע שינויים בגודל הגופן ובתכונות נוספות, ולכן מאפשרים לכל קורא ליהנות מחוויית הקריאה הנוחה והנגישה ביותר. מדובר במענה נוח למי שמתקשים מול הגופן הקטן שמאפיין ספרים או פשוט למי שרוצה לשדרג את הדרך שבה הוא קורא.

אתם מאמינים בקריאה ירוקה

ספרים דיגיטליים מייתרים את הצורך בהדפסה, שינוע והעברה של עותקים פיזיים. מסיבה זו, הם מעניקים פתרון ידידותי לסביבה, שהוא הכרחי ונדרש במיוחד במציאות של היום.

כמו שאפשר לראות, כל קורא יכול למצוא מענה בספרות דיגיטלית. עדיין לא ניסיתם? עכשיו זה הזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *