יד מחזיקה מפתח

פתרון למסורבי משכנתא שחשוב להכיר

מעוניינים לרכוש דירה אבל מתמודדים עם סירוב משכנתא? כך תמצאו פתרון מתאים שיוכל לקדם אתכם לכיוון הרכישה

אנשים כותבים הערות על דף ולצידם מחשבים ניידים
ישנם מספר פתרונות למסורבי משכנתא, אחד מהם הוא יועץ משכנתאות.

משכנתא מאפשרת לישראלים רבים לממש את חלומם לבעלות על דירה, וחלק נכבד מרוכשי הדירות אכן פונים אל המסלול של בקשת משכנתא. אלא שהבנקים אינם ממהרים לאשר כל בקשה, ובוחנים היטב את מאפייניו של כל פונה. במקרים מסוימים, התשובה שתתקבל תהיה שלילית, בשל סיבות כמו מגבלות קודמות על חשבון הבנק, גובה השכר החודשי, היסטוריה תעסוקתית וכדומה. עם זאת, למרות שאיש אינו מצפה לתשובה כזו, היא עדיין לא מהווה חסם מוחלט בפני מי שמעוניין לקנות דירה. קיימים פתרונות נוספים שמומלץ להכיר, ואלה העיקריים שבהם:

  • יועץ משכנתאות – לא כל פתרון למסורבי משכנתא מתאים לכולם. כדי למצוא פתרון למסורבי משכנתא שיכול לעבוד גם עבורכם, יש להתייעץ עם מומחה שיבין את הסיבה בגינה התקבלה התשובה השלילית. לאחר בחינתה, הוא יוכל להציע לכם כיוונים נוספים שטרם בחנתם. החל מהוספת ביטחונות ועד לשינוי גובה הסכום המבוקש.
    ישנם יועצי משכנתאות המתמחים בכל סוגי המשכנתאות, אחד מהם לדוגמה הוא צלישר ייעוץ פיננסי וייעוץ משכנתא. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר.
  • משכנתא חוץ בנקאית – הבנקים אינם הכתובת היחידה למבקשי משכנתא, ופתרון חוץ בנקאי עשוי לספק מענה עבור חלק מרוכשי הדירות. בין השחקנים המובילים בתחום הזה ניתן לציין את חברות האשראי, כמו גם חברות מימון פרטיות. מומלץ כמובן שלא להזדרז להסכים להצעה שאתם מקבלים, ולבחון תחילה את כל התנאים והריביות שאתם נדרשים לשלם. זכרו שהמטרה היא החזר חודשי שתוכלו לעמוד בו, ושלא יכביד עליכם עד לרמה שעלולה להיות בעייתית.
  • לקיחת משכנתא כנגד נכס קיים – הכיוון הבא הפך לפופולארי בשנים האחרונות, בייחוד כשמדובר לדוגמה בהורים שרוצים לסייע לילדיהם ברכישת דירה ראשונה. מדובר למעשה בלקיחת הלוואה לצורך רכישת דירה, כנגד דירה בבעלות הלווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *