שיין

שעת השיין – למה הישראליות התמכרו לאתר Shein?

מעטים הם האתרים שזכו לתשומת לב רבה כל כך כמו Shein, ונדמה שכמעט לא נותרה אף צרכנית שהצליחה לוותר עליו. מה הסיבה לכך והאם הוא באמת שווה את הבאז?

במציאות שבה חלק משמעותי מארונות הבגדים שלנו הוא תוצר של משלוחים מחו"ל, סביר שנגוון מפעם לפעם עם היצע מאתר חדש. אלא שלמרות התחרות הגדולה, קשה למצוא אתר שיצר השפעה גדולה כל כך כמו שיין. בהתחשב בעובדה שכמעט לכל מותג בגדים שפועל כיום יש אתר שיין הצליחו ליצור לא פחות ממהפכה. והסיבה לכך היא שילוב בין היצע נרחב לכל גיל וכמעט לכל מידה, לצד מחיר ידידותי שגורם להרמת גבה. אבל האם זה אכן שונה ממה שקורה באתרים אחרים?

נעים להכיר: שיין 

אם יש מי שעדיין לא מכירה, Shein הוא אתר סיני שקיים ברשת כבר למעלה מעשור. את תשומת הלב המשמעותית כאן אצלנו הוא קיבל בשנתיים האחרונות, ולאור ההצלחה הרבה שהוא זוכה לה – סביר שהוא יישאר בסביבה עוד זמן רב. עדיין לא יצא לכן להזמין בו? אלה היתרונות, החסרונות והסיבה שמדובר בחוויה ממכרת לכל דבר.

ההיצע – שיין הוא אתר שמאגד במקום אחד בגדי נשים ליומיום, בגדי ערב, בגדי ספורט, נעליים, בגדי ים ופיג'מות. כדי לא להזניח אף אחד, תמצאו בו גם בגדי ילדים ובגדי גברים, אינספור אקססוריז מעולמות הביגוד ולבית, ואפילו ציוד ואביזרים לחיות המחמד שלכם. 

הצג פוסט

העלויות – עם מבחר עצום כל כך, קל לצאת מהאתר בסל קניות מלא ונזק כספי. אלא שהמחירים האטרקטיביים הופכים את הדילמה להרבה פחות מורכבת. כלל היסוד, בדומה לכל רכישה באינטרנט ככלל ובאתרים מוזלים בפרט, הוא לקרוא היטב את הביקורות על כל פריט שאתם מתעניינים בו. למרבה המזל, Shein כולל ביקורות רבות ולמעשה כתיבת ביקורות היא אפילו אחת מהדרכים להשיג בו נקודות. 

טיפים נוספים – נקודות שיין הן דרך נוספת ליהנות ממחירים שווים. הנקודות ניתנות להמרה לכסף, ולכן שווה לכם לקחת חלק במשחק הזה אם אתם מתכננים לבצע בו רכישות מרובות. כיצד צוברים נקודות שיין? יש כמה דרכים פשוטות. הראשונה, כמו שכבר ציינו, היא השארת ביקורות. בנוסף, ניתן גם לאמת את המייל שלכם בחשבון האישי ולאשר קבלת הזמנות, והדרך השלישית היא לבצע הזמנות. קיימות גם דרכים נוספות בדמות פעילויות ומשחקים שונים, שניתן לגלות באתר. ולבסוף, תוכלו גם לרכוש גיפט קארד לשימוש אישי. שווי הכרטיס נמוך משווי הסכום הטעון בו, כך שזו דרך נוספת לשלם פחות!

שיין משלוחים – כל מה שצריך לדעת

יתרון נוסף של שיין הוא האפשרות לבחור בין שני סוגי משלוחים – משלוח מהיר (אקספרס) או משלוח רגיל. כך שאם אין לכם סבלנות ואתם מעוניינים לקבל את המשלוח מהר ככל האפשר, יש לכם אפשרות לבחור משלוח מהיר כדי לקצר את התהליך. 

עלות המשלוחים משתנה בהתאם לסוג המשלוח ולגובה ההזמנה. כאשר נדרש שחרור חבילה מהמכס שיין נעזרת בשירות של חברת הבלדרות GCX. מכיוון שהחברה בעלת רישיון סוכן מכס, היא תשחרר את החבילה עבורכם. חשוב לציין ששיין הוא אתר שמוכר בתנאי DDP, כך שהמיסים ועלויות השחרור משולמים מראש וניתן להימנע מהפתעות עם הגעת המשלוח לישראל. 

עבור משלוחים שערכם מעל 100 דולרים, המכס דורש פרטי תעודת זהות של מקבל המשלוח. בחלק מהמקרים, שיין לא מעביר את הפרטים המלאים אל חברת הבלדרות שמבצעת את הליך השחרור. מסיבה זו, חשוב לעקוב אחר סטטוס המשלוח ואם קיבלתם בקשה למילוי פרטי תעודת זהות יש למלא אותם בהקדם. 

רוצים לוודא היכן נמצאת החבילה שלכם? תמצאו באתר של GCX מעקב משלוחים נוח, שיספק עבורכם את כל המידע הנדרש לאחר הזנת פרטי החבילה הרלוונטית. במקרה שנחוץ לכם מידע נוסף, תוכלו לפנות אל צ'אט דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית, לפתוח פנייה באתר או לכתוב בפייסבוק של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *