מקלחת , עכבר , און ליין

כיצד חנות און ליין יכולה להגדיל רווחים?

בעידן המודרני בו אנו נמצאים כיום, אי אפשר להתעלם מנוכחותו האדירה של האינטרנט. כיום – הכל קורה באינטרנט, וניתן אף לומר כי אם אתה לא שם אתה כמעט נחשב כלא קיים. אחד הטרנדים הבולטים במיוחד שנולדו כתוצאה מהאינרטנט הוא טרנד קניות האונליין.

אנשים רבים מרחבי העולם החלו לרכוש מוצרים וסחורות דרך חנות וירטואלית הנמצאת ברחבי הרשת, ובכך, הציבו רף תחרותי גבוה לחנויות הפיזיות והמסורתיות.

האינרטנט למעשה, מהווה כמאגר מידע עצום שקשה מאוד לתאר את גודלו, ועל כן, שימוש בחנות וירטואלית עבור בעלי עסקים, יכול לתרום רבות לעסק מבחינה כלכלית וכן להגדיל רווחים בצורה משמעותית. היום אפשר לראות כי חנויות רבות עושות מעבר לאירנטנט ומקימות חנות וירטואלית למותג הקיים. בנוסף, קמים אתרי קניות עצמאיים, אשר להם כלל אין חנות פיזית, והם מצליחים להגיע להכנסות מכובדות מאוד.

עם זאת, ככל שעובר הזמן, כך מתפתח כל תחום בניית והקמת החנות הוירטואלית, וכן קיימים פרמטרים שבעזרתם ניתן להפוך את החנות הוירטואלית לחנות אטרקטיבית במיוחד, אשר תמשוך לקוחות רבים מרחבי הארץ (ואף מהעולם), ובעיקר – תגדיל את ההכנסות שלכם בלי הרבה מאמץ.

כמו כן ניתן להיעזר בהלוואות אונליין כדי להקים את העסק –אז מה זה הלוואות אונליין?

מדובר על הלוואה אשר ניתן לקחת באופן ישיר על החשבון, מבלי להיעזר בנציג בנקאי ובאמצעות לחיצת כפתור. יש הלוואות שניתנות על ידי הבנקים ויש הלוואות אונליין שניתנות על ידי חברות האשראי – לכל מוסד יש את התנאים שלו וההטבות שלו.

חנות , ציור
למכור ולהרוויח מול המסך

אם כן, במידה ואתם מחליטים להקים חנות וירטואלית מצליחה, שימו לב לנקודות הבאות:

  • זמינות ונוחות רכישה – הדבר החשוב ביותר הוא להפוך את החנות הוירטואלית שלכם לכמה שיותר ידידותית למשתמש. כלומר – שהעיצוב יהיה נוח ונעים לעין, שהאתר לא יהיה מבולגן, וכן יהיו הסברים ברורים לגבי תהליך הרכישה, המשלוח, אופציית ההחלפות, התשלום, וכמובן האבטחה. אל תשכחו כי אחד היתרונות הבולטים והעיקריים בחנות וירטואלית הינו זה שניתן לרכוש ממנה מכל מקום בעולם, בכל זמן, ללא הגבלה וללא שעות פתיחה וסגירה.
  • משלוח – בכל הנוגע למשלוח, עליכם לבוא לקראת הלקוח עד כמה שניתן. כך למשל, משלוח חינם ללא עלות, יימשוך גולשים רבים לבצע רכישות בחנות הוירטואלית שלכם. מומלץ אפילו להציע מספר אופציות שונות לסוגי משלוח. כמו למשל איסוף עצמי מתחנת איסוף, משלוח בדואר רשום, משלוח אקספרס, משלוח באמצעות שליח עד הבית ועוד. כמו כן, יש לדאוג גם לכל אופציית ההחלפה, שתיהיה נוחה ולא מסורבלת.
  • התאמה לסמארטפון / טאבלט – בעידן שכמעט כל אדם מחזיק בידיו טלפון חכם, ניתן לשער שגם קניות באינטרנט אנשים מבצעים באמצעות הטלפון או מכשיר הטאבלט. על כן, חשוב במיוחד שהחנות הוירטואלית שלכם תיהיה מותאמת לא רק לצפייה באינטרנט באמצעות מחשב, אלא שתיהיה נוחה לרכישה גם באמצעות הסמארטפון והטאבלט. אתר מותאם למכשירים אלה נקרא אתר רספונסיבי, ומחקרים הראו כי אתרים שאינם רספונסיביים מאבדים לקוחות פונטציאליים רבים.
  • חוויית שירות – בחנות הוירטואלית, חשוב שיהיה הסבר מפורט על כל הפריטים בחנות, וכן, שיהיו מסודרים בתפריטים ובתתי תפריטים. הכוונה היא, להוביל את הלקוח שלב אחר שלב, בצורה הכי נוחה ומובנת, עד שיגיע למבוקשו. בחנות וירטואלית של בגדים למשל, יש לעשות תפריט של בגדים ובתוכו להכניס קטוגריות שונות של בגדים כמו: חולצות, גופיות, ג'קטים, מכנסיים, שמלות ועוד. בנוסף, מומלץ בכל דף המציג פריט ספיציפי, להציג שלל תמונות המציגות את המוצר באופן ברור, הן בסטילס והן בסרטון. כמו כן, יש לכתוב מתחת לכל פריט את סוג החומרים ממנו הוא מורכב, מידות והסבר כללי על הדגם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *